Min nya hobby är å rolig

Som jag nog nämt tidigare så har vi sista året haft fullt upp med flytt mm, just nu försöker jag hinna med båda att skapa inne och ut, och just denna årstiden är det ju helt magiskt för jag får så mycket kreativ energi.
 
min nya skapar hobby är ju att göra konst med resin och än så länge har det bara blivit underlägg till glas tex, men vill inte göra större projekt innan jag känner att jag behärskar tekniken lite bättre.
här är i alla fall mina senaste underlägg
 
 
Jag har försökt att få med bild på både fram och baksida på alla Men missat någon.
i dagsläget väntar jag på material för att kunna göra klart alla för att sedan försöka sälja dom. Jag ska måla kanter i guld eller silver på några, slipa och polera alla och hoppas dom blir änu bättre, men är som sagt nybörjare på detta.
 
kommer snart med fler uppdateringar och bilder på skapandet för det finns massor som vill komma ut 
 
Hoppas jag inspirerat någon, ha det bra så ses vi snart
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0