Äntligen

Äntligen har jag börjat komma i ordning i min "ateljé" vi flyttade i höstas och har renoverat och försökt få lite ordning och hobby rummet stod  ganska högt på prioriteringslistan inne. Efter massa arbete så va det äntligen klart nya och gamla möbler kom på plats och jag har börjat packa upp alla grejer och flyttar runt för att hitta rätta platsen till allt. Men i dag kunde jag inte vänta längre, istället för att packa upp flera grejer så började jag skapa och gud va jag har saknat det, har knappt gjort något på 2 år mer än något enstaka kort.

Men i dag blev det en tavla, en dörrkrans som inte riktigt är klar dock. Och så provade jag äntligen på resin art, jag har velat testa änge men inte haft möjlighet pga flytt mm. Nu väntar jag på att morgondagen ska komma så jag kan få ta ut mina glasunderlägg ur formar och inspektera resultatet

l (null)

(null)

(null)

(null)


Nu hoppas jag att min kreativitet fortsätter klia i mina fingrar så jag får mycket roligt gjort framöver. Men just nu hägrar trädgården och min framtida köksträdgård mycket också 😂 men det sitter ju också i fingrarna och den kreativa ådran i mig ❤️

Ha det gott så hoppas jag det kommer mer snart kram scraplarson 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0