Sista julkorten!

Nu var man nästan helt klar, har ett julkort kvar att göra om för jag blev så missnöjd att jag inte kan med att ge bort det annars!












Jag har fått en massa beställningar på tändsticksaskar från jobbet mm så här är det sista julpysslet för i år.














Jag har också gjort små ändringar på förra årets aladin ask som jag scrapade då, har självklart köpt en ny ask i år men bara lagt över chockladen från den nya till den gamla!





Efter jul så blir det att visa mina syskons julklappar som jag som vanligt scrapar eftersom vi inte ska göra något till varandra egentligen!!


Det var allt för i dag nu ska jag njuta av ljuvlig musik från James Blunt och fixa lite mat innan den nya tv´n kommer upp på väggen för då blir det tv kväll för hela slanten, mer scraping i morgon ; )

Kram Scraplarson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0