Lite nytt!

Hej det var längesedan jag bloggade sist pga min hand så har det inte blivit gjort så mycket, men jag har i alla fall slängt ihop några kort som jag tänkte dela med mig av i dag.
Hoppas att jag kan fortsätta att inspirera andra scrapare här nu när jag inte längre är DT hos Scrap och Tryck!



Detta kortet gav jag till en av mina bästa vänner när hon fick hem sin lilla nya familjemedlem Sam!



Behövde bara få ur mig lite av alla ideer jag har i huvudet!



Och så ett kort i den mer manliga sorten! också det första kortet där jag använde symaskinen!



Och så det enda påsk kortet som blivit gjort av mig i år som jag ska ge till mina föräldrar!

Det var allt från mig i dag kram Scraplarson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0