Kreativiteten sprudlar

Sista veckorna har jag haft så många idéer och fantasin sprutar nästan ur öronen 😀

Det är så roligt med mixed media och det är så stor variation på vad man kan skapa, allt från tavlor, layouter, art journaling, klockor, lådor/askar mm mm

Jag har äntligen hittat en klocka som jag plockat isär och målat ett lager gesso på, får bli ett lager till innan jag färglägger den och sedan dekorerar och monterar ihop, ser fram emot att visa den här när den är färdig.

just nu väntar jag på ett paket som jag beställt med lite smått och gott, och självklart grejer till klockan 😜
 och så har jag några tavlor som jag fått beställningar på som jag måste göra först!

Men lite tid för egna projekt tar jag mig i bland, och i helgen så gjorde jag två sidor till i min art journal, det är så roligt att skapa i denna bok, det är ju lite annorlunda då jag inte kan ha massa blommor och dekorationer i eftersom det är i en bok och den ska gå att stänga, så man får leka med fantasin på andra sätt, strukturer, färg, stämplar, stensiler, mm mm 
och ju fler sidor jag skapar desto nöjdare blir jag, kanske börjar få kläm på detta nu 👍 

Så här är i alla fall mina sidor från i helgen







Det var allt från mig denna fina dag
Men är snart tillbaka med nya alster!

Lämna gärna en kommentar om ni vill och har tid 😉

Kram Scraplarson

Kommentarer
Postat av: Niles

Vad otroligt inspirerande!

Svar: Tack alltid roligt att ge och få inspiration
cecilia larson

2014-09-08 @ 13:52:38
URL: http://theniles.se
Postat av: Susanna Maria J

Jättefint! :D

Svar: Tack
cecilia larson

2014-09-08 @ 15:30:02
URL: http://oslofru.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0